Navigatie overslaan

Ik ontving net jouw mail met de aanbieding van de upgrade-actie van Vectorworks. Mooi.
Ik zat al te dubben om te upgraden, want ik kreeg exact  dezelfde aanbieding van
Design=expres, die kost ook hetzelfde.
Ik wil wil graag bij jullie weer terug, maar ik aarzel een beetje. Kunnen jullie dezelfde VSS- service geven als bij Design=expres ?

Het is dezelfde actie. Naast de VSS van Design Express krijg je natuurlijk ook onze plug-ins als je de VSS via Jonker & Wu bestelt.

Hoe gaat het in zijn werk?

U ontvangt van mij en Enya-CAD een offerte. Print deze uit, tekenen, scan/foto maken en terug mailen naar “post at jonker-wu.nl”.
Vervolgens krijgt u uw VW licentie nummers en de factuur voor het eerste jaar VSS. U krijgt ook het contract met Design Express. Ook dat moet getekend op gestuurd worden. Let op, op de offerte en in het DE contract staat dat u akkoord gaat met de stilzwijgende verlenging van de VSS. Zorg er voor dat als u wilt stoppen met de VSS, in dit geval kan dat pas na twee jaar daarna natuurlijk jaarlijks, dat u dat dan in Mei van het lopende jaar opzegt. Als u een dag te laat bent zit u er weer voor een jaar aanvast.

Is het trouwens niet mogelijk de upgrade te doen en gelijk de VSS op te zeggen per einde twee jaar?

Ja, dat kan wel, maar als je dan later in mei 2019 wellicht toch verder wilt in de VSS gelden dan de prijzen en voorwaarden van dat moment, terwijl nu een prijs van 615,- wordt gegarandeerd voor het daarop volgende jaar. Wij adviseren dus: opzeggen in Mei 2019. Dan krijg je nog net voor het eind van de VSS de 2020 opgestuurd.

Renderworks wordt niet genoemd!

Klopt. Renderworks wordt niet meer los verkocht, het zit standaard in Vectorworks Fundamentals (en dus ook in Architect, Landmark of Spotlight).

Werkt Vectorworks 2018 of hoger wel op mijn computer?

Check even de system requirements voor VW 2018. Sowieso is VW 2018 een trage starter. Een Solid State (Hard) Drive maakt dat voor een grootdeel weer goed.

Blijft na het stopzetten van de VSS die laatste versie, Vectorworks 2020, dan wel doorwerken zonder het VSS abonnement?

Na het stopzetten van de VSS blijft de laatste versie voor eeuwig doorwerken, tenminste dat is op dit moment de politiek.

Krijg ik installatie software of een upgrade pack.
Ik wil nml mijn oude 2013 het liefst  ook nog laten draaien.

Jonker & Wu vraagt altijd of Vectorworks Inc. de oude versies draaiend wil houden.
De nieuwe VectorWorks is sowieso een los programma naast de oude.

 

 

 

 

 

 

 

 

Plaats een reactie